Daily Archives: 3 septembrie 2014

Dumnezeu Tatăl: Eu vă voi șterge lacrimile, voi uni lumea și voi aduce pace

Mesajul lui Dumnezeu Tatăl către Maria Îndurării Divine

Duminică, 24 august 2014

Dio Padre

            Multiubita Mea fiică, oare omul cunoaște cu adevărat dimensiunea Iubirii Mele pentru copiii Mei? Oare știe el că odată cu iubirea poate veni și o îngrozitoare suferință? Iubirea care este pură poate produce o mare durere atunci cînd este refuzată.

Eu Îi iubesc pe copiii Mei, Creația Mea, Carnea și Sîngele Meu. Din această cauză Eu simt o mare durere din cauza modului în care păcatul a creat o separare între copiii Mei și Mine, Tatăl lor Veșnic. Eu plîng cînd văd ura pentru ceilalți, care le poate  infesta inimile. Eu plîng cînd văd păcatul poftelor, al geloziei, lăcomiei și al dorinței lor de a îi întrece pe ceilalți, ca și rănile și teroarea pe care ei le produc altora.

Cînd ei iau Viața pe care Eu i-am dăruit-o omului, Durerea Mea este atît de mare și plîng cu o asemenea suferință încît tot Cerul varsă lacrimi de tristețe odată cu Mine. Timpul Meu vine curînd, iar cînd auziți despre războaie, boli, foamete și cutremure care sunt din ce în ce mai frecvente, să știți că după aceea va veni ceasul în care Eu voi spune – Destul!

Eu vă voi șterge lacrimile, voi uni lumea și voi aduce pace, îi voi șterge de pe fața pămîntului pe toți cei care i-au persecutat pe copiii Mei și îi voi aduce în Lumina Împărăției Mele pe toți cei care au suferit pentru Numele Meu, căci ei vor fi slăviți în Noua Mea Împărăție de pe pămînt.

Pregătiți-vă, copiii Mei, căci viața plină de bucurie în Noul Meu Paradis va fi a voastră în curînd. Suferința de pe acest pămînt va dispărea și lacrimile de durere vor fi înlocuite cu lacrimi de bucurie. Aceasta este Promisiunea Mea. Așadar, cînd simțiți că nu mai puteți îndura, atunci să știți că timpul ca să răsară Noua Eră este aproape.

Tatăl vostru Veșnic,

Dumnezeu Cel PreaÎnalt

Sursa: http://avertisment.ucoz.com/

 

Miles Davis

miles Davis

            Deși au trecut atîția ani de la lansare, albumul lui Miles Davis, apărut în 1986 și intitulat „Tutu“, reprezintă pentru mine  o veritabilă lecție de jazz fusion și de fiecare dată, îl ascult cu mare plăcere.

https://www.youtube.com/watch?v=_dq1dv6xY6w – Tutu

https://www.youtube.com/watch?v=RAhUpfB3oJM – Tomaas

https://www.youtube.com/watch?v=0nuNfDYhq6Y – Portia

https://www.youtube.com/watch?v=iYBRzn2I5u4    – Splatch

https://www.youtube.com/watch?v=3-Pj0XtEz4c     – Backyard Rituals

https://www.youtube.com/watch?v=E5IkLhDyTtI    – Perfect day

https://www.youtube.com/watch?v=jq8pVreJ_7E    – Don`t lose your mind

https://www.youtube.com/watch?v=M2-ufBNFFlc   -Full Nelson

Cruciada specială de rugăciune din 7 septembrie 2014

Crucea

           În ziua de 7 septembrie 2014, toţi membrii grupurilor de rugăciune, din fiecare ţară, sînt invitaţi să se roage Cruciada specială de rugăciune pentru a-L ajuta pe Isus să salveze sufletele.

Tema lunii: Iertare şi Ocrotire

Se vor recita:

1. Rozarul Sfintei Fecioare;

2. Rozarul Îndurării Divine;

3. Cruciada specială care cuprinde rugăciunile nr.: 96 11, 14, 24, 25, 52, 68, 78, 80, 107, 113, 122, 124, 126, 132, 133, 138, 140, 141, 143, 146, 153, 154, 155, 156, 96.

4. Consacrarea la Inimile Imaculate ale lui Isus şi ale Mariei;

5. Rugăciunea către Arhanghelul Mihai;

6. La sfîrşit, cu rozarul în mînă, vom recita de 50 de ori Rugăciunea nr.132 a Cruciadei, pentru protejarea acestei misiuni (Mesajul din 31 ianuarie 2014).

„Fiica Mea preaiubită, doresc să instruiesc Grupurile Cruciadei Mele de Rugăciune pentru a fi vigilente atunci cînd se vor înfiinţa, în naţiunile lor. Trebuie să păstreze apa sfinţită în preajmă, să aibă un Crucifix al Meu şi să recite această Rugăciune specială a Cruciadei pentru Binecuvîntarea şi Protecţia Grupului Cruciadei de Rugăciune.“ (Rugăciunea nr.96)

„Vă rog să recitaţi această rugăciune, înainte şi după fiecare întîlnire de rugăciune.“ (Mesajul lui Isus către Maria Îndurării Divine din 25 ianuarie 2013)

Sursa: http://www.internetgebetskreis.com/news/invitation-pour-le-jour-de-pri%C3%A8re-mensuel-du-7-ao%C3%BBt-2014/

Mama Mîntuirii: Rugaţi-vă pentru pacea în lume

Mesajul Sfintei Fecioare Maria către Maria Îndurării Divine

Duminică, 24 august 2014

Blessed_Virgin_Mary

            Dragii mei copii, vă îndemn să vă rugaţi pentru pace în lume, pentru că în curînd multe ţări vor fi implicate în războiul care va fi dificil de oprit şi multe vieţi nevinovate vor fi distruse.

Pacea, pe care vă rog să o imploraţi de la Iubitul Meu Fiu, este necesară pentru a reduce impactul urii sădite în inimile celor înşelaţi şi care provoacă teroare asupra celorlalţi. Atunci cînd este revărsată asupra pămîntului prin Puterea lui Dumnezeu, pacea va oferi o înțelegere legat de cum trebuie să-i trataţi pe ceilalţi cu iubire şi respect indiferent de diferenţele dintre voi.

Vă cer să recitaţi pentru naţiunea voastră, în fiecare zi, această Rugăciune a Cruciadei, Rugăciunea Păcii.

 Rugăciunea (164) a Cruciadei: Rugăciunea Păcii pentru naţiuni (n. trad Rugăciunea Păcii pentru România)

 O, Isuse, adu-mi pacea.

Adu pacea naţiunii mele şi tuturor acelor ţări sfîşiate în bucăţi din cauza războiului şi a divizării.

Sădeşte seminţele păcii printre cei cu inimile împietrite, care provoacă suferinţă celorlaţi în numele dreptăţii.

Dă tuturor copiilor lui Dumnezeu Harurile de a primi Pacea Ta, pentru ca iubirea şi armonia să înflorească; pentru ca iubirea pentru Dumnezeu să triumfe asupra răului şi pentru ca sufletele să poată fi salvate de putregaiul minciunilor, cruzimii și ambițiilor diabolice.

Fie ca pacea să domnească şi asupra tuturor celor care şi-au dedicat viaţa Adevărului Sfîntului Tău Cuvînt, şi asupra celor care nu Te cunosc deloc. Amin.

 Pacea fie cu voi, dragi copii şi amintiţi-vă că, fără iubirea faţă de Dumnezeu, voi niciodată nu puteţi găsi adevărata pace.

 Mama voastră Preaiubită,

Mama Mîntuirii

Sursa: http://avertisment.ucoz.com/news/mesaje_recente/2014-09-02-7