Mînia Tatălui meu se revarsă

Mesajul Mîntuitorului nostru Isus către Anna Marie, Apostol al Scapularului Verde

11 mai 2016

Green scapular

fragment

Anna Marie: Da, Doamne. Voi face cum poruncești.

Isus: Foarte bine fiică. Amintește-ți să le spui tuturor apostolilor mei că Eu sînt întotdeauna cu ei și că Eu voi continua să merg în casele lor să binecuvîntez pîinea și apa lor.

Anna Marie: Da, Doamne Isuse, ați ales o nouă zi?

Isus: Da, cu ocazia sărbătorii Schimbării mele la Față, celebrată în acest an în 6 august. Acesta este momentul în care Părintele meu Ceresc a revelat misterul Divinității mele așa cum este în ceruri. Fiindcă Eu sînt Lumina lumii, pentru ca toți să vadă și aceia care mă caută, iubirea mea pentru ei; ei vor ști în Împărăția mea pentru totdeauna.

Anna Marie: Da, Doamne.

Isus: Fiica mea, te rog, vezi ca acest lucru să fie publicat de îndată.

Anna Marie: Da, Doamne, voi face. Isuse, toți apostolii Scapularului Verde vă iubesc.

Isus: Spune apostolilor mei din lumea întreagă că „Eu sînt cu voi întotdeauna.“

Divinul vostru Mîntuitor,

Isus din Nazaret

Anna Marie: Mulțumesc Isuse.

Referitor la acest subiect, nota mesajului din 18 februarie 2016, conține următoarele precizări: :„ Vă rugăm să luați în considerare introducerea pîinii în două pungi de plastic în loc de una și să le sigilați pe amîndouă cu grijă. Deoarece nu putem controla modul de fabricație a sacilor de plastic sau a pungilor de tip sandvici din plastic, cel mai bun lucru ar fi să se usuce pîinea. Pîinea, ar trebui să fie uscată complet, fără spori de mucegai pe ea.“

*

Tot în data de 11 mai 2016, Isus i-a transmis Annei Marie următoarea rugăciune:

„Prin mijlocirea Mamei noastre cerești, Mama lui Dumnezeu, prin viața, moartea și învierea lui Isus Cristos, Mîntuitorul și Răscumpărătorul sufletelor, îți cerem, Părinte Ceresc, să oprești orice complot terorist planificat și îndeplinit de păcătoșii posedați care îi urăsc pe copiii lui Dumnezeu. În numele Tatălui, al Fiului și al Spiritului Sfînt. Amin.“

Isus: „Aceasta este ceea ce ei ar trebui să se roage. Îi rog pe preaiubiții mei copii, apostolii să publice și să recite această rugăciune înainte de a începe Sfîntul lor Rozar. Dacă nu înaintea lui, atunci înaintea Rozarului Îndurării Divine.“

Copyright© 2013-2016 Revelații ale cerului

 

Posted on 1 Iulie 2016, in Anna Marie and tagged . Bookmark the permalink. 12 comentarii.

Lasă un răspuns

