Fiecare dintre voi, copiii mei, este parte a istoriei mîntuirii

Mesajul Domnului nostru Isus Cristos către fiica sa preaiubită Luz de María

19 aprilie 2017

Fragmente

       „Umanitatea nu trăiește în triumf, nu trăiește victoria luminii asupra întunericului, ci continuă să trăiască în valea morții.

   Am venit să vă salvez și nu m-am îndepărtat de poporul meu, rămîn să vă salvez și vă trimit necontenit ajutorul necesar pentru a învinge răul. Acest lucru nu se realizează în timpul acestei generații din cauza ignorării iubirii mele și dăruirii excesive pe care aceasta o are față de rău.

Mă uit spre pămînt și sînt atîtea ființe care își trăiesc viața într-o permanentă tristețe, care le împiedică să gîndească sau să vrea să iasă din această stare și care devin din această cauză depresive. Și tristețea, care apare cu ușurință în om, este dificil de eliminat și știți de ce? Deoarece, în unele cazuri, tristețea ascunde un sentiment de furie. Tristețea apare dintr-un motiv oarecare și adesea vă distrage atenția, fiind născută din furia care stă la baza a ceea ce nu înțelegeți, ce vă depășește, ce nu ați reușit să faceți, ce vă displace sau cu ce nu sînteți de acord, în afara sentimentului de tristețe în fața nedreptății, agresiunii, uciderii celor nevinovați și altele…

O stare de furie pasivă se poate găsi într-o atitudine de tristețe cînd nu trăiți conform voinței mele, pasivă în fața morții unei ființe dragi, cînd boala vine fără să găsiți o explicație pentru că ea nu există. În adîncul ființei există o stare de furie pasivă cînd tristețea nu este trăită cufundată în Voința mea care nu conține nici o urmă de furie.

Astfel omul a trecut de la starea de furie pasivă la starea de furie activă. În acest moment, tot ce se întîmplă în jurul lui îl conduce la stări de furie și acestea sînt atît de frecvente, încît el nu are nici cea mai mică idee despre starea sa constantă de furie, deoarece aceasta devine o atitudine obișnuită, în creștere față de frații săi.

Poporul meu preaiubit, trebuie să eliminați starea de tristețe constantă în care trăiți, deoarece prin intermediul ei dușmanul sufletului introduce nu numai furia, ci și anxietatea, disperarea și tot ceea ce vă conduce la cădere, ca voi să nu conștientizați aceste obstacole care ne împiedică să ne întîlnim și să vă apropiați de mine.

Voi primiți din partea fraților voștri reacția acțiunilor voastre. Fiecare dintre voi generează lumină sau umbră, fiecare se înfățișează în fața fraților săi cum vrea ca el să fie privit; astfel omul trăiește în irealitate, cînd nu-și arată adevărata viață în fața fraților săi, ci se prezintă cu o mască, nu așa cum este în realitate.

În lipsa adevărului, dușmanul sufletului a introdus cu ușurință și viclenie, competiția din societatea de astăzi, disprețul, intriga, neîncrederea și iată de ce copiii mei nu au încredere în frații lor. Această lipsă de încredere a fost semănată de demon cu mare precauție pentru ca omul să nu aibă încredere în nimeni și nimic: în frații săi, în familia sa, în munca sa, în bunăstarea sa, în Cuvîntul meu, în Iubirea mea și în consecință, de atîta neîncredere, el își refuză lui însuși Mîntuirea.

Poporul meu nu este străin de realitatea în care trăiește în acest moment. Unii nu vor să înțeleagă evenimentele cele mai apropiate de frica de a face față adevărului. Copii, aceasta nu este bine, voi nu trebuie să refuzați să vedeți realitatea. Simțurile vă spun că mediul înconjurător nu este bun, dar ego-ul uman vă spune: «Eu nu vreau să știu nimic despre ceea ce se întîmplă cu umanitatea». Acest refuz îi limitează pe copiii mei, pentru că cel care neagă este el însuși limitat în timp și spațiu.

Copiii mei care sînt atenți la apelurile mele, rămîn atenți la ceea ce îi înconjoară și sînt bine pregătiți, în special în spiritul lor.

Fiecare dintre voi, copiii mei, este parte a istoriei mîntuirii: în măsura în care sînteți buni, creați binele; în măsura în care sînteți răi, creați răul.“

„Poporul meu, nu continuați să trăiți pentru voi înșivă, ca și cînd ați vrea să fiți totul, deoarece aceasta ar fi o minciună și a trăi în minciună v-ar priva de ocazia care vă este oferită pentru a obține adevărata viață și viața în abundență.

V-am chemat să trăiți la fel ca mine și cîți refuză aceasta din neîncredere?

Rămîneți într-un impas constant netrăind conform voinței mele. Omul este coruptibil și marea otravă a acestei coruptibilități constă în  faptul că încearcă constant să găsească răspunsuri de ordin spiritual de la un om care nu este spiritual, de la un om care îmi oferă rugăciuni fără ca ele să fie pătrunse de iubire, devoțiune, supunere, umilință, credință și speranță.

Copiii mei, vă binecuvîntez pentru fiecare rugăciune pe care mi-o oferiți, ea nu trece neobservată. Această generație trebuie să-și intensifice eforturile ca să depășească obstacolele cu care trebuie să se confrunte și ca rugăciunile să aibă toate elementele necesare pentru ca acestea nu numai să ajungă în Casa Tatălui, ci să vă și înalțe pe voi înșivă.

Poporul meu trebuie să fie un popor care să meargă pe calea spiritualității mele, să lucreze și să acționeze conform voinței mele pentru a îndeplini cu fermitate și hătărîre ceea ce îi cer.“

„Doresc să mă urmați în libertate și să găsiți satisfacția de a trăi continuu din bunurile pe care le dăruiesc celor care mă urmează.“

„Poporul meu preaiubit, în fața furiei omului care nu se înțelege pe el însuși deoarece nu se conduce pe sine, umanitatea vă suferi o mare nenorocire, rezultat al furiei și dominării omului de către cel rău. Unii nu cred că răul există, ei vor plînge numai atunci cînd răul se află în fața acestor copii care nu cred ca omul să fie capabil să slujească și să execute ordinele celui rău.“

„În această clipă, umanitatea se privește pe sine, lucrările sale, studiile sale, munca sa, proprietățile sale, dorințele sale, proiectele sale; acestea sînt întotdeauna bune cînd nu există obstacole pe drumul spre mine și cînd ele nu vă împiedică să rămîneți pe loc, nici ca interesele voastre să fie mai importante, astfel încît voi să nu ascultați vocea mea.

Nu uitați de zilele lui Noe, toți beau, mîncau, lucrau etc, își băteau joc de Noe, îl numeau nebun, nu aveau încredere în bunul-simț al acestui om care se pregătea pentru a-și salva familia și suferea pentru cei care nu se vor salva. Apoi, cînd ploaia neîntrerupă a venit, ei au fugit spre arcă dar nu au putut să intre în ea. Această generație a pierit.
Poporul meu preaiubit, acesată generație neascultătoare și idolatră se află în fața unei escaladări a violenței din care nu va putea ieși. Răul conduce marile puteri, deoarece acestea vor utiliza ființe umane pentru a servi și subjuga sub comanda lor.

Tentaculele răului l-au înrobit pe omul adult și el a înmînat tineretului creațiile acestor tentacule și adulții le-au dat copiilor ceea ce tehnologia a creat din ordinul tentaculelor răului. Această generație se află într-un cerc vicios, totul în favoarea răului.

Unii așteaptă apariția tentaculelor răului, dar acestea nu mai sînt tentacule ci au devenit armele răului prin care ele au dominat umanitatea.

Anticristul merge în mijlocul vostru și voi nu-l recunoașteți… deoarece voi v-ați familiarizat cu răul.

Poporul meu preaiubit, nu vă îndepărtați de protecția mea, vă voi trimite pe îngerul meu de pace, mesagerul meu pentru a vă apăra și a vă ajuta să rezistați teribilei agonii pe care anticristul o va impune poporului meu.

Îl veți asculta și fiecare cuvînt va fi o consolare pentru sufletul copiilor mei.“

Copyright © 2013-2017 Revelații ale cerului

Posted on 25 Iulie 2017, in Luz de María and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

