Arătați comorile Bisericii lui Isus al meu celor care nu le cunosc

Mesajul Sfintei Fecioare Maria din Anguera, Regina Păcii către Pedro Regís

Mesajul nr. 4.490 din 27 iunie 2017

       Dragi copii, eu sunt Mama voastră îndurerată și sufăr pentru ceea ce vine peste voi. Dușmanii lui Dumnezeu oferă cale liberă și fac opoziție învățăturilor adevărate ale lui Isus al meu și a bisericii sale, dar voi puteți schimba această situație prin forța adevărului. Puteți învinge răspîndirea falselor învățături ducînd adevărul tuturor sărmanilor mei copii. Adevărul este unica și marea voastră armă de apărare. Arătați comorile Bisericii lui Isus al meu celor care nu le cunosc. Faceți-l cunoscut pe Isus și evanghelia sa. Cei drepți vor bea potirul amar al suferinței, vor fi persecutați și aruncați afară. Să aveți curaj. Imitați-l pe Nehemia; el i-a învins pe dușmani deoarece Domnul era de partea sa. În această mare bătălie spirituală chemați-l pe Isus. El va fi cu voi. Mergeți înainte în adevăr. Rugați-vă. Numai în rugăciune puteți auzi Vocea Domnului. El vrea să vă vorbească. Ascultați-l.

Acesta este mesajul pe care vi-l dau astăzi în numele Preasfintei Treimi. Vă mulțumesc că mi-ați permis să vă reunesc aici încă o dată. Vă binecuvîntez în numele Tatălui, al Fiului și al Spiritului Sfînt. Amin. Pacea să fie cu voi.

Copyright © 2013-2017 Revelații ale cerului

Posted on 27 Iulie 2017, in Pedro Regís and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

