Am inclus toate poruncile în Iubirea Sfîntă

Mesajul lui Dumnezeu Tatăl către Holy Love

29 iulie 2017

     fragment

      Încă o dată, văd o Mare Flacără pe care eu (Maureen) am recunoscut-o ca fiind Inima lui Dumnezeu Tatăl. El spune: „Eu sunt Tatăl – Dumnezeul tuturor veacurilor și al fiecărei generații. Vorbesc încă o dată pentru aceste timpuri care sunt vremuri înșelătoare. Vă chem să vă uniți în împărăția mea, dar satana încurcă chiar și acest lucru, chemarea mea părintească. El susține globalizarea, un guvern unic mondial, cu un conducător conform alegerii sale. Iată cum intenționează să vină la putere în aceste ultime zile. Nu vă lăsați păcăliți! Veniți la pieptul meu patern și lăsați-mă să domnesc în inimile voastre. Iubiți-mă – iubiți poruncile mele.“

„Satana își construiește împărăția sa pe mîndrie, ambiție egoistă și confuzie. V-am dat preceptele – Poruncile – care constituie calea onestă spre viața veșnică. Am inclus toate poruncile în Iubirea Sfîntă. Trebuie să alegeți binele mai presus de rău, dacă sperați să scăpați de înșelăciunea satanei. Folosiți-vă de Iubirea Sfîntă ca de o vînturătoare pentru a separa alegerile bune de cele rele. Aceasta este maniera de a fi protejați în aceste vremuri de confuzie. “

Citiți  2 Tesaloniceni 2: 9-12

Copyright © 2013-2017 Revelații ale cerului

Posted on 4 August 2017, in Holy Love and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

