Adevărul etern nu poate fi schimbat

Mesajul Sfintei Fecioare Maria din Anguera, Regina Păcii către Pedro Regís

Mesajul nr. 4.491 din 29 iunie 2017

          Dragi copii, Isus al meu a întemeiat Biserica sa și i-a încredințat-o lui Petru. Aceasta este unica și adevărata biserică a lui Isus al meu, fondată pe temelia apostolilor pentru a vesti Evanghelia tuturor popoarelor din toate timpurile. Misiunea lui Petru este de a-l proclama pe Isus și nu de a lua sau a adauga o virgulă la adevărul revelat de Isus al meu. Adevăratul succesor al Petru are misiunea de a avea grijă de turmă și nu de a o împrăștia. Trăiți în timpul marii nenorociri spirituale și Biserica lui Isus al meu va merge pe drumul calvarului. Va fi victorioasă, deoarece promisiunea lui Isus al meu se va îndeplini. Veți vedea încă orori în Casa lui Dumnezeu. Să fiți fermi în credință. Biserica lui Isus al meu nu este o casă în care proprietarii se schimbă și aceștia pot schimba culorile sale. Adevărul etern nu poate fi schimbat. Fiți credincioși adevăratului magisteriu și îndepărtați-vă de mlaștina falselor învățături. Sunteți ai Domnului și numai pe el trebuie să-l urmați și să-l slujiți. Mergeți înainte în adevăr.

Acesta este mesajul pe care vi-l dau astăzi în numele Preasfintei Treimi. Vă mulțumesc că mi-ați permis să vă reunesc aici încă o dată. Vă binecuvîntez în numele Tatălui, al Fiului și al Spiritului Sfînt. Amin. Pacea să fie cu voi.

Copyright © 2013-2017 Revelații ale cerului

Posted on 10 August 2017, in Pedro Regís and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

