Daily Archives: 16 noiembrie 2018

I-am rugat pe apostolii mei să-și pregătească locuințele făcînd stocuri de alimente și apă

Mesajul Mîntuitorului nostru Isus Cristos către Anna Marie, Apostol al Scapularului Verde

12 noiembrie 2018

 

fragment

     „Nu te îngrijora, timpul este foarte scurt înainte ca cel de-al treilea război mondial să înceapă. Cînd se va întîmpla nimeni nu va fi în stare să acționeze corect în țara ta. Acesta va fi timpul unui mare exod al latino-americanilor care vor părăsi națiunea voastră. Va fi foarte greu în acele zile și o mare foamete va pune stăpînire pe țara voastră. Acesta este motivul pentru care i-am rugat pe apostolii mei să-și pregătească locuințele făcînd stocuri de alimente și apă. Pot să vă binecuvîntez alimentele și apa, dar va trebui să aveți mai întîi aceste articole în locuințele voastre, ca să le pot binecuvînta. Draga mea, ajută-i pe toți cei care citesc acest lucru să înțeleagă.”

Notă: mesagera îi încurajează pe toți apostolii să viziteze site-urile  www.beprepared.com și www.wisefoodstorage.com pentru a comanda produse necesare în caz de dezastre.

Copyright © 2013-2018 Revelații ale cerului

Adresa de facebook a blogului este: https://www.facebook.com/Revela%C8%9Bii-ale-cerului-1480498878917109/