Timpurile vor deveni greu de suportat din cauza pedepselor drepte pe care Tatăl meu le permite datorită păcatelor națiunii voastre

Mesajul Mîntuitorului nostru Isus către Anna Marie, Apostol al Scapularului Verde

19 februarie 2021

fragment

Isus: Draga mea, în ultima săptămînă comunitatea voastră a fost supusă unei mari provocări. Vortexul arctic a provocat mari pagube și a luat multe vieți. Este absolut necesar ca preaiubiții mei copii să se pregătească ei înșiși pentru altă furtună arctică care va avaria din nou rețelele electrice și îi va îngheța pe mulți, pînă la moarte.

Anna Marie: Da Isus.

Isus: Furtunile vor continua de-a lungul acestui an. Timpurile vor deveni greu de suportat din cauza pedepselor drepte pe care Tatăl meu le permite datorită păcatelor națiunii voastre.

Anna Marie: Da Isus.

Isus: Veți continua să fiți martorii unui dezastru natural distructiv unul după altul. Pînă cînd copiii mei nu vor cădea în genunchi să se căiască de păcatele lor, aceste dezastre naturale nu se vor sfîrși. Pregătiți-vă pentru multe nenorociri care vin în țara voastră. Rugați-vă și fiți pregătiți pentru tot felul de dezastre. Asta e tot pentru moment draga mea.

Anna Marie : Da Doamne. Mulțumesc dragă Isus.

Copyright © 2013-2021 Revelații ale cerului

Adresa de facebook a blogului este: https://www.facebook.com/Revela%C8%9Bii-ale-cerului-1480498878917109/

 

Posted on 24 februarie 2021, in Anna Marie and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Comentariile sunt închise.