Acesta este timpul timpurilor în care zece națiuni vor prelua puterea pe pămînt

Mesajul Sfintei Fecioare Maria către fiica sa preaiubită Luz de María

28 ianuarie 2016

Sfînta Maria

fragment

Copii preaiubiți ai Inimii mele imaculate

Cer cu insistență să rămîneți în alertă cu o lumînare aprinsă și cu cel mai bun ulei…

Demonul se află într-o luptă constantă împotriva copiilor mei și voi trebuie să distingeți ceea ce este de la Dumnezeu și ceea ce este de la diavol. Acesta, prin intermediul unei false doctrine, a venit și a intrat în interiorul Bisericii Fiului meu și în acest moment ademenește umanitatea cu satanismul anticului Babilon, ca să-l facă cunoscut public și să-l practice pe față. Acesta a fost scopul acelora care se află în sînul grupurilor care, disimulîndu-se, își spun deschis cluburi, mafia, secte, societăți secrete, noi ideologii, noua eră și care au adus rituri vechi și-i înrolează pe cei căldicei și indiferenți.

Copii preaiubiți

Acesta nu este un timp oarecare, este timpul timpurilor în care zece națiuni vor prelua puterea pe pămînt și cei zece conducători vor fi cei care vor reprezenta Noua Ordine Mondială.

Anticrist își va face apariția în public, fără avertisment prealabil, însoțit de aprecieri extrem de favorabile asemenea aceluia care izbutește să facă pacea și reconcilierea între popoare, pace care va reprezenta dovada prezenței iminente a călăului umanității.

Copii preaiubiți

Trebuie să vă decideți să schimbați, să nu lăsați pe mîine ceea ce reprezintă pentru voi viața veșnică, decideți-vă și nu șovăiți. Nu așteptați.

Războiul înaintează, tîrînd după el o multitudine de interese printre care exterminarea, de o manieră clară și bruscă, a majorității copiilor mei, trei sferturi dintre ei. Ce armă poate îndeplini acest lucru, dacă nu cea mai sofisticată și cea mai puternică din acest moment?

Dragi copii, umanitatea este în criză. Conștientizați acest lucru, înainte ca acestea să fie examinate, cunoașteți Revelațiile mele, Avertismentele mele constante în toate locurile în care am apărut pentru a preveni poporul Fiului meu și al meu.

Copii, este urgent ca toți să vă uniți. Numai unitatea Bisericii Fiului meu va putea face față acestui mare impostor și aliaților săi, cărora, voi înșivă, popor al lui Dumnezeu le veți scoate masca, dar pentru aceasta va trebui să respectați în continuare Legea lui Dumnezeu.

Mulți s-au ridicat împotriva poporului Fiului meu! Și voi continuați să nu dați nici un semn despre ceea ce se întîmplă, nici să aveți dorința de a vă informa în ceea ce privește acest lucru.

Merg în mijlocul vostru și văd indiferența cu care tratați și priviți suferința celorlalți… Privesc cum cel care suferă se aruncă asupra fratelui său fără nici o dificultate pentru a procura ceea ce este necesar nevoii sale. Este o generație violentă, fără scrupule și ignorantă.

Priviți spre cer, semnele nu se vor lăsa așteptate. Veți vedea pe Cer ceea ce nu ați văzut niciodată pînă acum ca semn al urgenței momentului.

Rugați-vă, copiii mei, rugați-vă pentru Mexic, el va face față unui test major.

Preaiubiților, rugați-vă pentru Roma, ea va suferi. Vaticanul va fi subiect de știri la nivel mondial; cei care nu-l iubesc pe Fiul meu vor provoca o mare durere.

Rugați-vă, vulcanii vor fi pedeapsa omului, Mexicul va suferi pentru asta, Ecuadorul va suferi. Vulcanii necunoscuți vor constitui noutatea.

Rugați-vă, pămîntul va fi zguduit, Spania va plînge.

Rugați-vă, Statele Unite continuă să sufere, natura se va întoarce împotriva acestei națiuni.

Copii ai Inimii mele imaculate

Ruina umanității împinge un mare număr de suflete să cadă în infern. Nu fiți indiferenți față de frații voștri, rugați-vă pentru ei, avertizați-i în ceea ce privește răul din lume. Nu vă opriți, explicați-le iar și iar, mai ales despre ceea ce va avea lumea de înfruntat.

Realitățile existente nu pot fi ascunse, răul se abate asupra umanității fără milă și oamenii vor privi cu surprindere cum va cădea focul din cer. Vor căuta un refugiu și nu vor găsi nici un loc.

Copiii mei, nu vă separați de Sacramentul Euharistiei.

Rugați-vă Sfîntul Rozar și așteptați cu răbdare sfîntă ajutorul care va veni din cer în momentul cel mai sîngeros al persecuției mondiale a creștinilor.

Roma va suferi, ea nu se va putea numi sfîntă pentru cei care îl abandonează pe Dumnezeu prin mondenitate și păcat, îl blamează pe Dumnezeu pentru mizeriile lor, datorită propriului lor egoism și frustrărilor lor, dorind să posede mai mult decît frații lor.

Sînteți plini de vicii și l-ați îndepărtat pe Fiul meu, bisericile sînt goale, nu este nimeni care să se roage.

Copii preaiubiți ai Inimii mele imaculate, ciuma înaintează și omul suferă.

Folosiți lumînărică (Verbascum thapsus) și rozmarin (Rosmarinus officinalis) în cantități mici.

Copii, Inima mea imaculată rămîne cu voi.

Voi sînteți copiii Regelui cerului și al pămîntului, nu vă fie teamă, Fiul meu îi susține pe ai săi.

Vă binecuvîntez, eu sînt Mama voastră.

Sfînta Mamă Maria

Bucură-te, imaculată Marie, concepută fără păcat.

Bucură-te, imaculată Marie, concepută fără păcat.

Bucură-te, imaculată Marie, concepută fără păcat.

 Copyright© 2013-2016 Revelații ale cerului

Posted on 6 aprilie 2016, in Luz de María and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu