Cererea mea de la Fatima nu a fost îndeplinită…

Mesajul Sfintei Fecioare Maria către fiica sa preaiubită Luz de María

13 mai 2016

Sfînta Maria

Fragmente

                  Copii preaiubiți ai Inimii mele imaculate, este necesar ca fiecare să solicite îndeosebi ajutorul meu, astfel încît, ca Mamă, să vă iau de mînă și să vă conduc la Fiul meu.

Copii, nu vă voi abandona, nu vă voi lăsa singuri în fața dușmanului infernal, care în acest moment, prin intermediul organizațiilor create pentru binele omului, a creat moartea și voi ignorați aceasta, avînd încredere în protecția umană, iar aceste organizații s-au abandonat demonului.Tehnologia a avansat și în același timp a creat oameni care nu gîndesc, care acționează ca majoritatea. Știința rău utilizată creată de om este arma cu care omul se biciuiește pe sine.

Nu există cale de mijloc pentru suflet: aparține fie lui Dumnezeu, fie demonului.

Copiii mei, spectrul războiului a încetat să mai fie un spectru, deoarece trăiți atacul, doar tăcut, prin intermediul unui război al cuvintelor și amenințărilor care vor deveni acțiune: temutul și anunțatul al treilea război mondial.

Nu trebuie să permiteți ca microcipul să fie implantat în corpul uman, aveți încredere, deoarece nici Fiul meu, nici Eu nu vom permite ca Poporul credincios să meargă după iluziile acoliților lui anticrist care se plimbă nestingheriți prin Europa, îndrăznind să intre chiar și în Casa Fiului Meu.

O armă superioară celorlalte pe care le cunoașteți este în mîinile unei puteri și nu va ezita să o folosească dacă se simte amenințată. Marea nebunie a omului a creat arma care poate provoca cea mai mare distrugere de pe pămînt.

Ajunge! Nu continuați să contestați apelurile Fiului meu și ale mele. Nu înțelegeți că oferiți mai multă putere diavolului?

Poporul Fiului meu trebuie să reia rugăciunea către Arhanghelul Mihail, apărătorul Bisericii Fiului meu.

Cererea mea de la Fatima nu a fost îndeplinită…

Copii ai Inimii mele imaculate, ca Mamă vă cer să vă consfințiți Inimilor noastre sfinte, o consacrare personală precum și pentru întreaga lume.

Revărs haruri abundente pentru cei care îndeplinesc cererea mea în această zi.

Am făcut o mare cerere care ar fi oprit necazurile pe care umanitatea le va întîmpina.

Nu am fost ascultată…

Răul nu va învinge; îl voi zdrobi pe tiranicul asupritor al umanității și îl voi lega astfel încît el nu va fi capabil să batjocorească poporul meu.

Ați întrat în timpul timpurilor, timpul purificării și copiii mei știu aceasta.

 Copyright© 2013-2016 Revelații ale cerului

 

Posted on 13 mai 2016, in Luz de María and tagged . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un comentariu