Marea furtună va veni

Mesajul Sfintei Fecioare Maria din Anguera, Regina Păcii către Pedro Regís

Mesajul nr.4.351 din 23 august 2016

                Dragi copii, marea furtună va veni și nava va fi lovită cu putere. Dați tot ceea ce este mai bun din voi și arătați pretutindeni credința voastră. Nu cedați. Iubiți și apărați adevărul. Demonul provoacă confuzie, dar victoria va fi a lui Isus al meu. Curaj. Căutați putere în cuvintele lui Isus al meu și în Euharistie. Eu sunt Mama voastră Îndurerată și sufăr pentru ceea ce vine peste voi. Nu lăsați ca flacăra credinței să se stingă în voi. Orice s-ar întîmpla, rămîneți fermi pe drumul pe care vi l-am arătat.

Acesta este mesajul pe care vi-l dau astăzi în numele Preasfintei Treimi. Vă mulțumesc că mi-ați permis să vă reunesc încă o dată. Vă binecuvîntez în numele Tatălui, al Fiului și al Spiritului Sfînt. Amin. Pacea să fie cu voi.

Copyright© 2013-2016 Revelații ale cerului

Posted on 12 octombrie 2016, in Pedro Régis and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu