Pentru cei care practică ocultismul 2018 va fi ultimul an în care se pot întoarce la mine

Mesajul lui Isus către Anna Marie, Apostol al Scapularului Verde

„Pentru cei care practică ocultismul 2018 va fi ultimul an în care se pot întoarce la mine“ (fragment)

31 decembrie 2017

Isus: Draga mea, am venit să vorbesc cu tine în această zi cu privire la Noul An 2018. Pentru mulți acest an nu va fi unul ușor, deoarece omenirea și-a sporit practicile demonice și distrugerea vieții. Nimeni nu cunoaște practicile dăunătoare diabolice pe care atît de mulți oameni le fac în fiecare zi. Dacă ați afla ce știe Tatăl vostru din cer, ați îngenunchea zilnic în rugăciune și v-ați ruga pentru victimele unor asemenea practici oculte satanice. Vai de lume, ziua distrugerii tale este aproape! Vai de cei care îl slujesc pe dușmanul lui Dumnezeu, adevărat spun fiecăruia, că vei arde pentru totdeauna în adîncul iadului și durerile tale nu se vor potoli niciodată. Ai ales iadul, așadar îl vei îndura pentru toată veșnicia!

Isus: În ceea ce privește orice vrăjitoare care a fost cîndva catolică, te-ai separat singură de sfînta biserică. Te-ai îndepărtat tu însăți de harul Tatălui meu și de mine. Sacrilegiul și erezia ta nu vor rămîne nepedepsite. Vei fi condamnată la iad pentru toată veșnicia deoarece m-ai cunoscut prin sfintele taine dar te-ai lepădat de ele. Te-ai condamnat singură și vei suferi torturi de neimaginat în veșnicie.

Isus: Pentru cei care practică ocultismul 2018 va fi ultimul an în care se pot întoarce la mine, prin intermediul sacramentului spovedaniei, înainte de a fi prea tîrziu. Trebuie să alegeți acum, să mă slujiți pe mine, Divinul și Îndurătorul vostru Mîntuitor sau pe diavol. Nu aveți alte opțiuni. Fie veți petrece veșnicia voastră cu mine în Împărăția cerurilor, fie în adîncul iadului, arzînd, chinuiți de demoni și în alte camere de tortură care vă așteaptă acolo! Acum trebuie să vă hotărîți să vă căiți, să participați la spovedania sacramentală și să ispășiți pentru blestemele pe care le-ați făcut altora. Căiți-vă acum, cînd încă mai respirați. Pentru voi ucigașilor, cei care ucid, cei care avortează, cei care ucid în numele falsului lor dumnezeu: căiți-vă și cereți-mi mila divină pînă puteți.

Isus: Dragii mei, timpul vostru pe pămînt a fost scurtat, deoarece Tatăl meu îi vede pe cei mai tineri copii implicîndu-se acum în practici oculte. Îndepărtați din viețile copiilor voștri toate lucrurile, toate obiectele care îi vor trimite în iad: calculatoarele, telefoanele. Acestea sînt uneltele pe care dușmanul meu le utilizează pentru a-i atrage pe copiii voștri în practicarea ocultismului și în slujba demonului. De ce nu vedeți ce este în fața voastră? Părinților, de ce ignorați și negați adevărul cînd vedeți cu propriii voștri ochi comportamentele rele ale copiilor voștri?

Isus: Părinților, fiți siguri, veți fi trași la răspundere înaintea Atotputernicului Dumnezeu din cauza creșterii și educării indolente a copiilor și a refuzului implicării voastre în abandonarea participării lor la liturghie, exprimînd rugăminți și nerecunoștință față de marile binecuvîntări ale Tatălui meu asupra familiei voastre. Familiilor, ați fost avertizate, trebuie să schimbați, cînd încă mai aveți timp, să faceți modificări în viața membrilor familiei voastre. Rugați-vă acum, rugați-vă pentru ca harurile sfinte să fie revărsate asupra voastră și a faptelor voastre păcătoase.

Isus: Rugați-vă să primiți înțelepciune și curaj pentru a vă schimba pe voi înșivă și pe membrii familiei voastre. Începeți cu recitarea zilnică a sfîntului rozar al Mamei mele. Dacă faceți aceasta, veți fi martorii unui har extraordinar care va fi revărsat asupra fiecărui membru al familiei voastre. Rugați-vă pentru membrii familiei voastre, rugați-vă pentru prietenii voștri, rugați-vă pentru preoți, rugați-vă pentru comunitate, pentru liderii guvernamentali, rugați-vă pentru credința voastră catolică, adevărat vă spun, ea este puternic atacată de cei care își ascund adevărata lor intenție. Ei își spun „Părinte“ dar nu sînt. Sînt slujitorii diavolului, lupi îmbrăcați în piei de oaie. Rugați-vă pentru Sfînta Mamă Biserica de pe pămînt și rugați-vă pentru Întoarcerea mea rapidă.

Isus: Aud pe mulți dintre copiii mei preaiubiți, chiar și pe fiii mei sfinți, preoții implorînd cerul pentru întoarcerea mea. Cunosc pe fiecare dintre slujitorii mei care suferă blesteme dureroase pe care demonii le impun copiilor mei. Continuați să vă rugați și vă rog, oferiți suferințele voastre pentru mîntuirea păcătoșilor. Rugăciunile voastre, sacrificiile și suferințele sînt necesare acum pentru a salva suflete. Rugați-vă copii, rugați-vă zilnic, rugați-vă continuu, cît mai mult posibil. Rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă!

Copyright © 2013-2018 Revelații ale cerului

Adresa de facebook a blogului este: https://www.facebook.com/Revela%C8%9Bii-ale-cerului-1480498878917109/

 

Posted on 13 ianuarie 2018, in Anna Marie and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu