Trupul, sîngele, sufletul și divinitatea pot exista numai în Euharistie

Mesajul Sfintei Fecioare Maria din Anguera, Regina Păcii către Pedro Regís

Mesajul nr.4.599 din 23 februarie 2018

         Dragi copii, îngenuncheați în rugăciune. Vremurile în care trăiți sînt periculoase, deoarece diavolul acționează provocînd moartea spirituală a multor suflete. Cu ajutorul păstorilor răi, demonul va cauza mari prejudicii spirituale în Casa lui Dumnezeu. Mulți vor merge asemenea orbilor care-i călăuzesc pe alți orbi. Nu uitați: pîinea dușmanului este numai pîine. Trupul, sîngele, sufletul și divinitatea pot exista numai în Euharistie. Credeți-mă. Isus al meu este prezent în Euharistie, dar demonul lucrează pentru a-i înșela pe sărmanii mei copii. Iubiți și apărați adevărul. Nu vă îndepărtați de calea pe care v-am indicat-o. Iată, timpurile pe care le-am prezis au venit. Fiți precauți. Eu sînt Mama voastră și am venit din cer ca să vă avertizez. Rămîneți alături de adevăratul magisteriu al Bisericii lui Isus al meu. Veți vedea încă orori în Casa lui Dumnezeu din cauza oamenilor perfizi. Rugați-vă mult în fața crucii. Bărbații și femeile de credință vor bea potirul amar al suferinței, dar cei care vor rămîne credincioși pînă la sfîrșit vor primi răsplata celor drepți. Mergeți înainte.

Acesta este mesajul pe care vi-l dau astăzi în numele Preasfintei Treimi. Vă mulțumesc că mi-ați permis să vă reunesc aici încă o dată. Vă binecuvîntez în numele Tatălui, al Fiului și al Spiritului Sfînt. Amin. Pacea să fie cu voi.

Copyright © 2013-2018 Revelații ale cerului

Adresa de facebook a blogului este: https://www.facebook.com/Revela%C8%9Bii-ale-cerului-1480498878917109/

 

 

Posted on 23 martie 2018, in Pedro Régis and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu