Daily Archives: 17 mai 2018

Cerere specială a Domnului nostru Isus Cristos – 17 mai

Mesajul Domnului nostru Isus Cristos către fiica sa preaiubită Luz de María

        Poporul meu preaiubit,

Rugați-vă Sfîntul Rozar la ora șase seara în fiecare țară și cereți Mamei mele în fiecare zi intențiile pe care vi le recomand.

17 mai

      Fiți statornici și rugați-o pe Mama mea să mijlocească pentru acei copii care profanează Casa mea, profanează Crucea mea și profanează imaginile care o reprezintă pe Mama mea. În Casa noastră îngerii plîng pentru un așa de mare dispreț care este pe pămînt față de mine și față de Mama mea.

„În cursul acestei luni, în casele, locurile, reuniunile, bisericile în care vă rugați și meditați Sfîntul Rozar, îi voi binecuvînta pe cei care se roagă și le voi oferi harul protecției mele spirituale ori de cîte ori au nevoie.“ (Preasfînta Fecioară Maria către Luz de María în 2 mai 2018)

Copyright © 2013-2018 Revelații ale cerului

Adresa de facebook a blogului este: https://www.facebook.com/Revela%C8%9Bii-ale-cerului-1480498878917109/