Marea navă se îndreaptă spre un mare naufragiu și numai cei care iubesc și apără adevărul vor fi mîntuiți

Mesajul Sfintei Fecioare Maria din Anguera, Regina Păcii către Pedro Regís

Mesajul 4.640 din 22 mai 2018

          Dragi copii, apropiați-vă de Fiul meu Isus prezent în toate tabernacolele de pe pămînt și adorați-l. În tăcerea rugăciunii, ascultați-l. El vrea să vorbească cu voi și să vă încurajeze. Nu puteți face nimic singuri. Căutați forță în cel care este Calea, Adevărul și Viața voastră. Marea navă se îndreaptă spre un mare naufragiu și numai cei care iubesc și apără adevărul vor fi mîntuiți. Sufăr pentru ceea ce vine peste voi.

Deschideți-vă inimile și acceptați adevărul Evangheliei. Ascultați de asemenea învățăturile adevăratului magisteriu al Bisericii lui Isus al meu. Nu vreau să vă produc teamă, dar trebuie să fiți pregătiți pentru a suporta greutatea încercărilor care vor veni. Dați-mi mîinile voastre și eu vă voi conduce pe calea adevărului. Nu dați înapoi. Dumnezeu se grăbește și are nevoie de sinceritatea și curajul vostru. Înaintați în iubire și adevăr.

Acesta este mesajul pe care vi-l dau astăzi în numele Preasfintei Treimi. Vă mulțumesc că mi-ați permis să vă reunesc aici încă o dată. Vă binecuvîntez în numele Tatălui, al Fiului și al Spiritului Sfînt. Amin. Pacea să fie cu voi.

Copyright © 2013-2018 Revelații ale cerului

Adresa de facebook a blogului este: https://www.facebook.com/Revela%C8%9Bii-ale-cerului-1480498878917109/

Posted on 10 iunie 2018, in Pedro Régis and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu