A fondat Biserica sa ca Arcă a Noii Alianțe

Mesajul Sfintei Fecioare Maria din Anguera, Regina Păcii către Pedro Regís

Mesajul nr. 4.430 din 17 februarie 2017

               Dragi copii, auziți glasul Domnului și ascultați îndemnurile sale. Calea Domnului duce la mîntuire. Aveți grijă de viața voastră spirituală și nu permiteți ca întunericul păcatului să vă despartă de Calea Harului. Nu uitați: în timp ce Noe, supunîndu-se Domnului, a construit arca, oamenii l-au batjocorit și i-au persecutat familia. Cînd arca a fost gata și a venit marele potop, toți au pierit și mare a fost suferința tuturor necredincioșilor.

Fiul meu Isus a venit în lume pentru a vă aduce mîntuirea. Umanitatea a trăit în întuneric și Tatăl a putut-o salva trimițîndu-l pe Fiul preaiubit. Isus al meu a venit să deschidă cerul pentru voi. A fondat Biserica sa ca Arcă a Noii Alianțe și i-a încredințat-o lui Petru. În această arcă, care este Biserica lui Isus al meu, puteți găsi toate mijloacele necesare pentru mîntuirea voastră. Intrați în ea și nu plecați nicidată. Dușmanii sînt în jurul marii ambarcațiuni, dar nici o putere umană nu va distruge adevărata arcă a lui Isus. După cum v-am spus în trecut, adevărul este păstrat pe deplin numai în Biserica catolică. Rămîneți cu adevăratul magisteriu și nu-i urmați pe aceia care, deși se află în interiorul bisericii, se împotrivesc credinței și adevărului. Marea furtună va veni, dar adevărata Biserică va rămîne credincioasă Fiului meu Isus. Înfrîngerea va veni pentru falsa biserică și pentru toți trădătorii credinței. Acestora Isus al meu le va spune: Plecați de la mine, pentru că v-am vestit adevărul și voi ați învățat  minciuni.

La fel ca în timpul lui Noe, ei vor fi lăsați afară. Sufăr pentru ceea ce vine peste voi. Îngenuncheați în rugăciune. Căutați forță în Cuvintele Fiului meu Isus și în Euharistie. Cu rozarul în mînă, mergeți cu mine și eu vă voi conduce le Acela care este Singura Cale, Adevărul și Viața. Înaintați spre adevăr.

Acesta este mesajul pe care vi-l dau astăzi în numele Preasfintei Treimi. Vă mulțumesc că mi-ați permis să vă reunesc aici încă o dată. Vă binecuvîntez în numele Tatălui, al Fiului și al Spiritului Sfînt. Amin. Pacea să fie cu voi.

Copyright © 2013-2017 Revelații ale cerului

Posted on 14 martie 2017, in Pedro Régis and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu