Oamenii perverși vor acționa în secret pentru a distruge Sacrul

Mesajul Sfintei Fecioare Maria din Anguera, Regina Păcii către Pedro Régis

Mesajul nr. 4.681 din 19 august 2018

       Dragi copii, vor veni vremuri grele pentru cei care iubesc și apără adevărul. Îngenuncheați în rugăciune. Iubiți și apărați adevărul. Prețuiți prezența lui Isus al meu printre voi. Căutați-l în Euharistie și ascultați cu umilință Evanghelia sa. Va veni ziua în care veți căuta Prețiosul Aliment și nu-l veți găsi. Va fi un timp de mari persecuții a Bisericii lui Isus al meu. Oamenii perverși vor acționa în secret pentru a distruge Sacrul și durerea va fi mare pentru cei credincioși. Mulți vor nega prezența Fiului meu în Euharistie și, acceptînd învățăturile false, vor spune ca prezența lui Isus este doar simbolică. Confuzia se va răspîndi și mulți vor își vor pierde credința. Sufăr pentru ceea ce vine peste voi. Aveți încredere în puterea lui Dumnezeu. El nu vă va părăsi niciodată. El va face să apară un mare om credincios și iubitor al adevărului care va apăra Biserica și adevărata sa învățătură. După toată durerea va veni victoria. Mergeți înainte fără teamă. Rămîneți pe calea pe care v-am indicat-o. Cel care este cu Domnul nu va experimenta niciodată povara înfrîngerii. Am venit din cer să vă duc în paradis. Ascultați-mă.

Acesta este mesajul pe care vi-l dau astăzi în numele Preasfintei Treimi. Vă mulțumesc că mi-ați permis să vă reunesc aici încă o dată. Vă binecuvîntez în numele Tatălui, al Fiului și al Spiritului Sfînt. Amin. Pacea să fie cu voi.

Copyright © 2013-2018 Revelații ale cerului

Adresa de facebook a blogului este: https://www.facebook.com/Revela%C8%9Bii-ale-cerului-1480498878917109/

Posted on 26 august 2018, in Pedro Régis and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu