Poporul meu, totul a început să se mişte; obişnuiţi-vă încă de acum să convieţuiţi cu mişcările telurice, deoarece pămîntul meu va începe să se clatine pe toate continentele!

Apelul urgent al lui Dumnezeu Tatăl către moştenitorii săi

17 decembrie 2014

Dieu_le_Père_-_église_Saint-Martin_de_Caupenne

Pace vouă, poporul meu, moştenitorii mei

Anul care este pe punctul să înceapă va fi foarte agitat, deoarece creaţia mea va intra în etapa marii transformări. Durata timpului se va scurta datorită rotaţiei accelerate pe care o va suporta pămîntul meu, prin toate schimbările care se vor produce în univers şi în interiorul său. Durata timpului va fi de 14 ore; pregătiţi-vă poporul meu pentru a putea suporta aceste zile care se apropie, care vor fi de mari transformări şi mare agitaţie în vieţile voastre şi în creaţia mea.

Nu vă panicaţi, să ştiţi că totul face parte din voinţa mea pentru ca mîine rămăşiţa mea credincioasă să poată locui în cerurile noi şi în noul meu pămînt.

Poporul meu, totul a început să se mişte; obişnuiţi-vă încă de acum să convieţuiţi cu mişcările telurice, deoarece pămîntul meu va începe să se clatine pe toate continentele!

Durerile naşterii creaţiei mele vor începe să se facă simţite; păstraţi-vă calmul, rugaţi-vă, lăudaţi şi faceţi pocăinţă; nu vă pierdeţi puterile, nu vă pierdeţi nici credinţa, pentru că, tot ceea ce este pe cale să se întîmple , am anunţat cu mult înainte, ca voi să vă pregătiţi şi nimic să nu vă ia prin surprindere.

Apa va lipsi din cauza tuturor acestor schimbări pe care le va suporta creaţia mea; aprovizionaţi-vă încă de acum cu acest bun material, deoarece va sosi momentul în care voi nu veţi mai putea să o beţi din cauza contaminării care va cădea din cer şi a schimbărilor bruşte care vor avea loc în climă. Va fi o lipsă de hrană, deci aprovizionaţi-vă încă de acum, faceţi rezerve de cereale şi alimente neperisabile; nu faceţi totul în ultimul moment, deoarece, cu siguranţă, cînd vor sosi acele zile nu veţi găsi nimic.

Ascultaţi-mi cuvintele şi puneţi-le în practică, pentru a putea supravieţui în timpul acelor zile de lipsuri şi nelinişte care se apropie.

În acele zile, intonaţi cîntece de laudă pentru Tatăl vostru, aşa cum au făcut cei trei tineri ai mei cînd au fost aruncaţi în foc de către regele Nabucodonosor (Daniel 3:51). Lauda pe care o veţi da Tatălui vostru va face mai suportabile încercările care se apropie şi nici unul dintre cei care mă vor lăuda nu va muri.

Amintiţi-vă că veţi fi încercaţi aşa cum se încearcă aurul în foc, pentru ca mîine să puteţi străluci ca şi creuzetele şi să fiţi demni de a fi Poporul meu Ales.

Rugăciunea, lauda, postul şi penitenţa trebuie să fie fortăreaţa voastră spirituală în acele zile; nu uitaţi aceasta, deoarece mulţi se vor pierde datorită lipsei rugăciunii şi a credinţei slabe. Vă spun că niciodată înainte nu s-a văzut asemenea nenorocire pe pămînt ca aceasta care este pe punctul de a începe; pentru aceasta vă cer să fiţi atenţi la instrucţiunile mele pe care, ca Tată, vi le dau, pentru ca mîine să nu vă pierdeţi pe drumul Dreptăţii mele.

Rămîneţi în pacea mea, poporul meu, moştenitorii mei.

Tatăl vostru, Yahve, Domnul naţiunilor

Faceţi cunoscut întregii omeniri mesajul meu

Sursa: http://www.mensajesdelbuenpastorenoc.org/francais.html

http://www.mensajesdelbuenpastorenoc.org/mensajesrecientes.html

Copyright © 2013-2014 Revelații ale cerului

Posted on 27 decembrie 2014, in Enoh and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu